{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یه بار سایه با خونم زدم خدایی خوشگل شده بود دقیقا همون

من یه بار سایه با خونم زدم خدایی خوشگل شده بود دقیقا همون دفعه ای که رگمو زده بودم 😂😂
دیدگاه ها (۵۰)

امیدوارمممم))) ❤️‍🩹

لعنت بهش چرا اون اتفاق افتاد واقعا

خیلی راسته خدایی خودش خوب میدونههه ❤️‍🩹❤️‍🩹💕

من هستم پیشت)))

بچه‌ها این لبشو اشتباه سایه زده بودم الان درستش کردم

درخواست ادیت از جونگکوک داده بودیددلایکای این پست به ۱۵ تا ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط