{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه من چی بگم به این دوتا

سریال.... #نسل_ما
دیدگاه ها (۲)

البته مامانم منو اینجوری بزرگ نکرده مثل خودش شدم

بلی و خدا سیدرامر و کیدرامر را اینگونه افرید

ننه

اینم برا کسای که به ناحق شیپ میکنن

اخه از خوشگلی اینا چی بگماین دوتا دوتا فیلم بازی کردن که اسم...

اخه من چی بگم...

اخه من چی بگم😐😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط