{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناامید شدم ناامید شدم از حمایتت#

ناامید شدم ناامید شدم از حمایتت#

اقا پستامو لایککنین فالومم کنین فول لایک میشین و فالو 😉
دیدگاه ها (۲)

اخه من چجوری برای این نمیرم ها یکی توضیح بده😐

وایی خدا صداش چشاش موهاش😢😍

اینم اهنگ جدید BTSبرای عزیزای بد بختی ک مثل منن

من غشششش😢

کامنتو نگاه کنین@a.spaider

بجای لایک کردم کامنتام پستامو لایک کنین خب😭😭😭😭

لیدیز✨اگه لایک و ریپست و فالو کنین، متقابلاً چه با این اکانت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط