{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ظالم نباش....🖤

ظالم نباش....🖤



لایک شم😫
دیدگاه ها (۰)

تو مال منی ....💟لایک شم....🤞

.... من حرفی ندارملایک شم😶

ممنون از همایتتون..🍀

نقاشی جدید...😍

ظالم نباش 👤👣#قشقایی #خدا #ماه #موسیقی

#meلایک شم🫂🫀

🎥 حتمأ ببینید...سازش با ظالم ظلم به مظلومین استبرای ظالم، شم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط