{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pershian.boy 67576898

دیدگاه ها (۳)

برادر فالو شهمتاسفانه کسیو ندارمکپشن خودتون بگید#bg

I'm Persian gaf

سلام عشقای من چطورید؟اومدم بازم زر بز_ نه ببخشید چیزه اومدم ...

⚠️ توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی!شهید طهران...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط