{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکسال گذشت

یکسال گذشت
روزایه خوب و بد زیادی بود!
به خیلیا بدی کردم که حقشون نبود
بدی های زیادی هم دیدم که حقم نبود
با آدمای جدیدی اشنا شدم
یه کوچولو #عاقل تر شدم
پستی و بلندی زیادی دیدم
عوضش هرجا ناامید شدم #خدارو دیدم
امیدوارم هرکی به هرچی میخواد برسه
در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم
تولدم مبارک🎈🎉
دیدگاه ها (۱)

‌⩇⩇ : ‌⩇⩇ ن‍ی‍ﺍﺯ دارﻡ‍ ی‍ک‍ﻯ ب‍ه‍ﻡ ن‍گ‍ﺍﻩ ک‍ن‍...

از سکوت دخترا بترسید :)

هزار بار شده ولی کسی نفهمید 😅💔

چون که دختری 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط