{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتش کم کیفیته ولی دوسش دارمم

ادیتش کم کیفیته ولی دوسش دارمم
دیدگاه ها (۰)

بچه هارو گا.....

پشت صحنه خودش سریاله

فقط اخریییبیییی هاهاها

گاهی باید حواسمون به چیزایی که میگیم باشهولی برا من مهم نیست...

درستههه من واقعا خیلی حسودمم برای کسی که دوسش دارمم...

حوصلم چوخیدد کم بودد وید دارمم

https://wisgoon.com/cristiano_90

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط