{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احمقانه ترین حرفی که زدم "دوست دارم" به تو بود !

احمقانه ترین حرفی که زدم "دوست دارم" به تو بود !
دیدگاه ها (۰)

باقی مانده عمر را به نگاه کردن در برگ بی حاصل خود باید بگذرا...

—من قبلا همچین آدمی نبودم تهیونگ!قبل از تو با هرکسی که دوست ...

_

Love Wins All...

احمقانه ترین

احمقانه ترین ارزوم بود🤕🫠

حرفی که دوست دارم به اون رفیقم بگم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط