{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید واقعا هیشکی دوسم نداره

شاید واقعا هیشکی دوسم نداره
وگرنه چرا بدون دلیل میرین 🕳️
دیدگاه ها (۴)

ولی من ازت متنفرم فقط برای نسکوندن قلبت نمیگم

همینه//..

همینه//.....

هیچوقت سعی نکن بزرگ تر از سنت زندگی کنی......

واقعا همینه ولی هنو دلیل علمی ای نداره

تو رفتی ولی شاید یه روزی به خودت اومدی و گفتی اون واقعا دوسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط