{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه عصبی بودن شغل بود الان من ملیادر بودم 😎👋🏻

اگه عصبی بودن شغل بود الان من ملیادر بودم 😎👋🏻
دیدگاه ها (۷)

😏😎😜هیبییییی👋🏻

یروز همه بهم افتخار میکنین♥

فالو کنی فالو میشی

هاواریووووو......

اگه غمگین بودن شغل بود من الان ثروتمند ترین آدم جهان بودم

اگه اینجوری بود من الان میلیاردر بودم

دقت فالورام و اگه داشتم الان فیلسوف ریاضی بودم🤓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط