{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون فک میکنم این اتفاق از طرف هرکسی ممکن بشه به هیچکس اعت

چون فک میکنم این اتفاق از طرف هرکسی ممکن بشه به هیچکس اعتماد ندارم🗿👍🏻
دیدگاه ها (۱)

هعی....

اون نقشش کمرنگ شد تو هم داری میری؟!

بل بل

اما بد موقع خاموش کردم وقتی که کلی اسیب دیده بودم:)

به هیچکس اعتماد ندارم تو دنیا پارانویا:)

به همین دلیل به هیچکس حتی خودم اعتماد ندارم

فک میکنم قراره مثل فیلم ترسناک بشه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط