{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما لیاقت خوبی ندارن

آدما لیاقت خوبی ندارن
اشتباه کن درس بگیر !
دیدگاه ها (۰)

مغز : بالاخره میگذره قلب : اما تا بگذره من دیگه نمیزنم (:

لعنت بهت که دوست داشتنمو به گوه خوردن انداختی

گاهی آنقدر دلتنگت میشومکه اگر بفهمی از نبودنت خجالت میکشی (:

بی احساس دیدی گفتم ته این رابطه بنبسته😭😭😭💔💔💔

به هرکی......خواستی خوبی کنی خوبی کن....ولی به آدم بی لیاقت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط