{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میگیره از این ادما...:)

دیدگاه ها (۰)

از اول فقط درد.. امیر تتلو بُهت

بزار دلت از منه داغونو عصبی بگذره امیرتتلو

حرفام به دردام بستگی دارن ...!!!

فکر تو ام هرجا برم :)

دلم از ادما سیره:)

ادما هیچوقت تغییر نمیکنن...#تیکتاک#ویسگون#اینستا#اکسپلور#یوت...

این ادما سنگم کردن..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط