{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-میدوُنی دِلبَر...🍃🙊

-میدوُنی دِلبَر...🍃🙊
حآضِرَم دُنیآموُ بِدُم تآ چِشآتوُ بِه مَن بِدَنِش👀♥️
دیدگاه ها (۰)

آدم دلش میخواست با تو گمشه تو شهر.🤍

فالوح کن بک میدح(:

🍃🥂 من بدونح طُ زندگۍ کردنُ بلد نیصم•💛🌱*‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

اگه خون تو رگام بودى واسه ديدنت هر روز رگامو ميزدم.♥️

من حاضرم حافظمو از دست بدم و به زیبای حقیقی نگاه کنمشما چی؟

حاضرم کل زندگیمو بدم تا فقط برگردم به اون روز..:)

من به تو دنیامو میدم 🙂💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط