{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بودی خوش نبودی هرری 😏

بودی خوش نبودی هرری 😏
دیدگاه ها (۰)

والا فکر کردی الان میگم بیا مشکلتو حل کنم 😂

اخ چقدر دوست دارم بدون این که به کسی بگم برم بر نگردن میدونم...

همینه که هست اومدی خوش اومدی رفتی دارم پشت سرت ببند 😌

من یه دختر مهربون ☺️ شیطون 😈 دلسوزم❤️ مغرورم اویزون کسی نیس...

سالگرد یک عروج آسمانی

ددی نبودی که شما ، شما بچه نون بودی 😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط