{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به اندازه کافی وقت تو گورستان برا خواب دارم💔🖤

به اندازه کافی وقت تو گورستان برا خواب دارم💔🖤
دیدگاه ها (۰)

واسه من که نه...🖤💔

کی بد بود من یا تو💔🖤

یه روز🖤💔

اخ اخ بی وفا تورو باختم کجا...💔🖤

کافی نیییییی.... بازم کافی نیستتتتتتت.... هیچ وقت کافی نیییی...

آدم ها به اندازه کافی تو زندگیشون حریف برای جنگیدن دارنما دی...

هیچ وفت به اندازه کافی عشق دریافت نکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط