{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تحمل گریه ی دوستت و نداری لایک ❤️

اگه تحمل گریه ی دوستت و نداری لایک ❤️
دیدگاه ها (۱)

کدومشون دیدی؟من همشو 💜

طرفداران کیکاکیم ❤️ #فالو_لایک_فراموش_نشه😻❤👉

تولد یازگی خوشکل مونه 🥳🥳

🌹سوسن دوست داری پس لایک کن 💜

ازدواجی نیستم ولی اگه برام گریه نکنه واقعا زندگی براش غیر قا...

نیمه ی ایندم اگه نمیتونی منو اینجوری تحمل کنی همون جایی که ه...

تغییر کن !به خاطر حسرتی که تحمل خوردنش رو نداری. 👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط