{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا تو خوبی 😏 !

بابا تو خوبی 😏 !
دیدگاه ها (۱)

اگه این صدا یه روز به گوشت رسید 😔

مود الانم😔

+خوبی ؟- آره بابا خوبم.#تکست #توییت

وقتی بابا معلم میشچقدربچه خوبی میگه بله😅😅😅#کلیپ_طنز #ویسگون

اینم واسه ددی بنده😄(همون بابا ادام رو میگوم)سلیقه خوبی داریا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط