{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برات بفرستم یا هنوز زوده سعید؟ 🥲❤️

برات بفرستم یا هنوز زوده سعید؟ 🥲❤️
دیدگاه ها (۰)

سعیدکم🥲❤️

بیا قلبمو بگن تا جونم دراد🥲🫀ولی کاش...🥹...هنوزم می تونستم حر...

من که زندگی نمی کنم همش باد هواس

خوشت اومد بگو برات بفرستم

دایرکت پیام بده تا لینک اپلیکیشنو برات بفرستم

استوری هارو که دیدی اگه خواستی بگو بفرستم برات 🥹🌺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط