{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من همه ی خودم و پای تو باختم!

ولی من همه ی خودم و پای تو باختم!
#دپ
دیدگاه ها (۰)

YEAH?#رفیق

ولی من نمی‌دونم با این حجم از غم باید چکار کنم/:#دپ

هیچ چیز(((:#دپ

هعیییی#دپ

به خودم باختم!..

من خواستم تا ساختم  اگه باختم چون خودم خواستم

من باختم یا تو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط