{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر تو هزار درد داری

اگر تو هزار درد داری
من ” هزار و یکی “
و آن یکی ” نبودن “تو ست !…
دیدگاه ها (۳)

همیشه بیادتم

چشات و ازم نگیر ک بدون چشمات میمیرم

🔻کدوم یکی از علائم زیر رو داری؟1️⃣گزگزپا2️⃣بی‌حسی3️⃣درد سیات...

هرچی درد و بلا داری بخوره تو سر اون🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط