{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای خیلی از این آدما بدم میاددد خب مسلمان فارسی حرف بزن!🤣

وای خیلی از این آدما بدم میاددد خب مسلمان فارسی حرف بزن!🤣🗿😐💔
دیدگاه ها (۶)

گوگولی گرفتین چی شد😆🎀✨️🛐

از دست خدا با آدماش!:/

زبان ناشناخته مادر ها؛😆😐🔥

قبول دارین دخترا! هم راهنمایی هم دبیرستانی اینو درکش میکنن!🤣...

تناقض.. خب یا فارسی حرف بزن یا انگلیسی دیگههه

واییییییییییی از این آهنگ خیلی خوشم میاددد

وای خیلی از این خشم اومد گفتم به شماهم نشون بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط