{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی رفیقتو دو دیقه تو اتاقت تنها میزاری😅

وقتی رفیقتو دو دیقه تو اتاقت تنها میزاری😅
دیدگاه ها (۲)

😅😅

عصرتون به دلچسبی چای😊☕️

مامانش عجله داشته، موقع رفتن سر كار نبوسيدتش، بچه شاكيه😍😅

۳تا سکته ناقص زد بدبخت😆

اون رفیقتو تو کامنت تگش کن کیه 😂🤝🤫

وقتی من و ابجیم یه دیقه کنارهم میشینیم :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط