{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نباشهه خودمو خواهم کشتتتت🗡🔪🪚حالا با هر چی که شودددد

اگه نباشهه خودمو خواهم کشتتتت🗡🔪🪚حالا با هر چی که شودددد
دیدگاه ها (۶)

خیلیم داپوش مشتی ایم🗿🗡

شماها صب کنینننننن عنترااااااااا🪚

چقد خوب میشداااا😃🗿

خسته شودممم(هرچند سرش گریم گرفته🎀)

سلااام چطورید؟یکم فعالیت میکنم از همه چی ، مثل چنل دیلی بعدا...

حالا میخوام برچسب ساخت خودمو بزارم

خودم به خودم پیام دادم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط