{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما از بین نمیرن،فقط یه آهنگ میشن،میرن توی پلی لیست...💔🥀

آدما از بین نمیرن،فقط یه آهنگ میشن،میرن توی پلی لیست...💔🥀
دیدگاه ها (۲)

💔🥀

برای بعضی دردها نه می توان گریـه کرد نه می توان فریـآد زدبرا...

💔🥀

💔🥀

شاهکارررر ترین اهنگ خارجی تو پلی لیست من

یه نصیحتی بهتون بکنم هر وقت حالتون بد بود برین توی پلی لیست ...

منو با اهنگ های اقای چاوشی بزارید توی یه اتاق دور از ادما🎶🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط