{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااییی خودااا😭

وااییی خودااا😭
یاد خاطراتش افتاد:)
دیدگاه ها (۲)

الان میتونم بگم فریرن رو درک میکنمجدا از اینکه هم تایپمه_

این قسمتش خیلی احساسی بود:)

وااییی خودااا😂فقط آخرشفرن اینقدر سنگینه؟ 😂

وااییی خداااا🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط