{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@yamin_bts_army کجایی بورار؟ ۲۰۰۰ تایی شدیا مبارک باشه

@yamin_bts_army کجایی بورار؟ ۲۰۰۰ تایی شدیا مبارک باشه
دیدگاه ها (۹)

یه حس عجیبی دارم حس میکنم فقط چند ماه دیگه زندم ... قاتلمو ت...

۱.کسی نمیتونه کمکم کنه ولی ممنونم۲.من به امید دل بستم

باشه من بی احساس ولی من شبامو با گریه صبح کردم

شاید؟ حتما

blak pink

45 تایی مان مبارک باشه عزیزانم ایشالا به ۳۰۰ تایی برسیم اگر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط