{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی-بودیکی-نبود

دیدگاه ها (۰)

مامان گریه نکن سرقبرم

من اون ادم قبل نیستم دیکه

بعدازمرگم یادتون نره منو

تولد۲۱سالگیم به خودم تبریک

نه این دنیا را نه آن دنیا را نمیخواهم بی تو ‌..🖤@clip_love55...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط