{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی...

درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی...
دیدگاه ها (۰)

چون بچم بازی میکنه واجب شد برم ببینمشآهنگ اولی از پسراس نع؟ ...

بچه ها مامانم نمرات ریاضیم رو دیدع فک کنم نتونم بیشتر از ۱ س...

بیست سال بعدش😏همه از همه چیز بچم خوشم میاددد

درسته بازی خوبه ولی نه با قلب یکی:)

درسته بازیت خوبه ولی پیش سلطان 💩 نیستی

درسته فاصله سنیشون یکم زیاده ولی شیپشون خوبه ها ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط