{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخند..( با درد بخند...( با گریه بخند...) نذار بفهمن ناراح

بخند..( با درد بخند...( با گریه بخند...) نذار بفهمن ناراحتی..)😅🙂
👌🏻👌🏻
دیدگاه ها (۱۰)

#میدونم... یه روز خوب میاد، ولی وقتی میاد که ما دیگه به شب ع...

از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟گفت : بنویس ما را چون...

💔

#مرا_نمیگیرد_قرار😕🙃#بی حوصله

گریه بسه بخند یکم... (:

#سوگند گریه بسه بخند یکم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط