{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متنفرم از وقتی که دوستامو نمیبینم...

متنفرم از وقتی که دوستامو نمیبینم...
دیدگاه ها (۴۰)

اوکی .... ولی ازخودم متنفرم...

🗿💔من وانمود میکنم کع هیچی نشده

اوکی...ولی وایبش>>>

جوری که فقط پستای خودم واسم بالا میاد واسه شماهم همینعع؟؟؟

من وقتی یکی دوستامو ازیت میکنه

من وقتی می خواهم دوستامو معرفی کنم با لقب هاشون معرفی می کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط