{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😔🤍

😔🤍
دیدگاه ها (۱)

نفسممممممممم🥲

از شهری که داخلشین چه خبر ؟

می خوام برم مدرسه با اینکه تفرکمم هنوز حل نکردم 😔

شاید دیگه نتونم بیام 🥀 داخل ویس ولی اینو می خواستم بگم‌که با...

‌‌‌‌‌‌اگر݂݂ ق݂݂رار بآشَد݂ یِڪ بآر݂݂ دیگ࣪ہ𐨺 ا݂݂ز اؤ݂݂ل زن݂݂د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط