{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شرمنده قلبم...🖤

شرمنده قلبم...🖤
دیدگاه ها (۵)

ست شد آجی نوژا ❤❤❤من خیلی دوست دارم تو کسی هستی که پای تمام ...

من که دهه هشتادی هستم😅😅😅

😔

عشقمه، آجیمه و خیلی دوسش دارم❤❤@baran-00.0

شرمنده

این مدت که نبودم داشتم برا امتحانا میخونم شرمنده (اصلانم شرم...

واقعا شرمنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط