{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر روز را با یک سلام مخلصانه به حضرت مهدی « عج » آغاز کنیم که دوستش داریم ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و سوگند به زیبایی نامت که فراموش کردن تو برای من مثل پاک کردن خورشید است از پهنای آسمان ۰
دیدگاه ها (۱۲)

اگر خدا نمی خواست ما را ببخشد ، مهدی زهرا ء را نمی آفرید ۰

جهان بی شما شبیه خانه ی بی مادر است ، آشفته بی چاره دلتنگ دلتنگ ۰

انتظار زیبا ست ، آرام رد شو ؛ حس کن : نفس بکش . همه چیز یک نعمت است ۰

««« نذر گل زهرا ء صلواتی بفرست »»»

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

دانسته ام که خوشبختی یعنی « علی » ۰

که زمین آرام نمی شود مگر ب دست شما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط