{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و مشکل تو همینه:))

و مشکل تو همینه:))
دیدگاه ها (۸)

تموم نشو:)💔

هعیی....#مود

حقق+++

اوهوم:)

تو دنیای واقعی هم همینه 🙃

زندگی همینه...! پس تو جدی نگیرش!!:)

ترجمه:مشکل از تو نیست!آهنگ:شاید شاید شاید مشکل از منه!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط