{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا بگیریم خوب نیاشیم

یا بگیریم خوب نیاشیم
دیدگاه ها (۰)

بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره

هرکاری خواستین بام بکنین

ویس درشت شده

به هر حال میگذره ...پس این دست ماعه که اگه قراره ۲ روز زنده ...

بنظرم این دوتا توییت خوب گفتن!!!!عکس اول که جلیلی همه چی شفا...

هاچی داستان یک سگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط