{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به نداشتن🤣

لعنت به نداشتن🤣
دیدگاه ها (۳)

اینک میبینی دلاری

مافین فششششش

🤣

🤧❤️

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط