{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داوش رضامون و همایت از کیپاپ و پسرا🫠🙃💜

دیدگاه ها (۵)

اوکی ولی من برا صدا ته مردم🫠💜💜

😂💜

چقد فشار خوردیم سرش😂😔🫠

نباید اخرش اینجوری میشد😂💔

دلتنگ این حرکت بودم

اونا با همین چندتا چیز کوچیک دنیامونو ساختن...

name: Jin#bts #Jin #Teahyung #Jungkook #Namjoon #RM #J-hope ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط