عاشقانه
دوست داشتن تو
زیباترین گلے است ڪہ خدا آفریده!
گفتہ بودم؟
خورشید و خندههات مال من؛
بهار و بودنت مال من؛
دلم را بہ گردنت میآویزم؛
من و نگاهم مال تو
زیباترین گلے است ڪہ خدا آفریده!
گفتہ بودم؟
خورشید و خندههات مال من؛
بهار و بودنت مال من؛
دلم را بہ گردنت میآویزم؛
من و نگاهم مال تو
- ۲.۶k
- ۰۷ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط