{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه

دوست داشتن تو
زیباترین گلے ا‌ست ڪہ خدا آفریده!
گفتہ بودم؟
خورشید و خنده‌هات مال من؛
بهار و بودنت مال من؛
دلم را بہ گردنت می‌آویزم؛
من و نگاهم مال تو
دیدگاه ها (۰)

شهادت

تو همیشه خواهی بود

او بر من بارید ... بر من تابید ....و من شدم گل او... لاله ی واژگون او .... او اکنون آسمان است .....💖

ای مطلع و معشوقِ غزل، حضرتِ ماهَم...ای کاش شبی بگذری از کوچه...

تک پارتی از ایزانا یاندره ........پارت ۲ و آخر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط