{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درگیر کسی شدم که درگیر همه بود جز ما💔😔

درگیر کسی شدم که درگیر همه بود جز ما💔😔
دیدگاه ها (۰)

بدون قلب بدون احساسات راحت تره💔😔

از نبودنت حالم خوب نیست 💔😔🦋

حالم به هرکی گفتم نفهمید💔😔

ارع بابا خبم💔😔

دو نفر به یوتوبر‌ های مورد علاقم‌ اضافه شدن

و کسی نتوانست عشق را توصیف کند،تاوقتی که درگیر چشمان او شدم🤭...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط