{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....

....
دیدگاه ها (۰)

ببخشید سرم شلوغه؟؟دستم بنده؟؟؟هه...

چیزای ست

هنوزم دوست داری برگردم؟من تمومم دیگه قلبم یخ شدنمونم بهتره ش...

💯 باید با ماندن در خیابان‌ها و مطالبه‌گری،از جان نائب امام ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط