{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"خاطِرِه ها میانو میگانَم"

"خاطِرِه ها میانو میگانَم"
دیدگاه ها (۱)

🖤:)

بی اِحتِرامی نِمیکُنَم وَلی نَنَتو میگام🗿.

:)

خُدانِگَهدار👋.

یه چیز رندوم و اونم اینکه می‌دونستین ویس اکتر کایزر با دازای...

تو یه دهه 70/80 هستی....

اگه الان کفِ دریا تهِ دَرَم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط