{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه این قانون رو رعایت میکنم..

من همیشه این قانون رو رعایت میکنم..
دیدگاه ها (۱)

عرفان یا دانیال کدومم؟

قانون و رعایت کنی قوانینت رو رعایت میکنم

😮‍💨🤨قانون اول : احترام بزاری احترام میزارم قانون دوم : اولی ...

می‌گه من ترجیح می‌دم حیوون باشم ولی قانون حجاب رو رعایت نکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط