{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید باورتون نشه ولی من از این آهنگ فوبیا داشتم🤡💔🗿

شاید باورتون نشه ولی من از این آهنگ فوبیا داشتم🤡💔🗿
دیدگاه ها (۴)

یاد بگیرید😂💔

کمی حق🗿🤌

پشماممممم انگار تو خود انیمه ست مخصوصا دومی💔😭

وایی من ۷ و ۹بودم🤡😂🗿

شاید باورتون نشه ولی من فن ونزدیممممم

شاید باورتون نشه ولی این آهنگو یکی از طرفدارای توگا واسش خون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط