{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

https://wisgoon.com/v/X9Y86AMDJH

https://wisgoon.com/v/X9Y86AMDJH
هنو بغض تو گلوم.....
دیدگاه ها (۰)

⁦(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡⁩

تا وقتی کسی برام نخره نمیمیرم😭🥺

چرا اخه 🤣؟

مامانننننننن 😭😇

لینک های ادیتای خودم تو ویسگون ، اینجا گذاشتم که راحت تر ببی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط