{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-دلِ ویرانه عمارت کردن، خوش‌تر از کاخ برافراختن است‏.

-دلِ ویرانه عمارت کردن، خوش‌تر از کاخ برافراختن است‏.
دیدگاه ها (۰)

بنظرم آدم کم‌کم به همه چی عادت میکنه حتی به نداشتنِ اونایی ک...

گلایه ای نیست منو فاصله ها همزادیم "🖤

دست به‌ هکمون خوبه‌ها👌🏻🔺️ هکرامون حساب رسمی اینستاگرام کاخ س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط