{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این اهنگو فقط ما دهه هشتادی ها میفهمیم

این اهنگو فقط ما دهه هشتادی ها میفهمیم
دیدگاه ها (۴)

حس میکنم گم شدم

کاش یه نفر بود

اگه کسی بزاره که میدونم نمیزارن البته مهم نیست دیگه چون هیچو...

به سلامتی روز مردنم:))

گنگ دهه هشتادی ها😂

دهه هشتادی ها چقدر زود بزرگ شدند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط