{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مایل به فرند؟؟ ( کمی کمتر از کاپ ولی خیلی بیشتر از دوست)

مایل به فرند؟؟ ( کمی کمتر از کاپ ولی خیلی بیشتر از دوست)
ابدی نیستی نیا 😂
دیدگاه ها (۰)

خودش گفت دیگه برا ماعه 😂😂

نسبت? کاپ? فرند? دوست? بعد دو رو غیبت میزنه کام نزار

★دوست؟نسبت؟فرند؟.★....تا اینجا اومدی، پس شاید مخاطبش خودت با...

من این دو تا رو از کاپ اصلی بیشتر دوست داشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط