اینکه من با هرکسی رفیق نمیشم دلیلش همینه .... همیشه تو ان
اینکه من با هرکسی رفیق نمیشم دلیلش همینه .... همیشه تو انتخاب ،سخت بودم . ی جاهایی هم نباید کوتاه میومدم ولی اومدم درصورتی که اگه کوتاه نمیومدم هیشکی جرات اینو به خودش نمیداد که بهم توهین کنه یا هر حرفی رو به زبون بیاره . ... لطفاً کوتاه نیاین. بعضی جاها سکوت ، خوب نیست! کارت طلایی رفاقت رو همیشه اونی تعلق میگیره که نذاره کوچکترین بی حرمتی بهت بشه !
#دیماهی لایک و بازنشر یادتون نره ♥️
@mina_2628
.
.
.
#کلیپ
#ویسگون
#ویسگونی
#فالو
#لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
#کامنت🗨
#اکسپلور
#اکسپلور_اینستاگرام
#تیک_تاک
#ازاکسپلوراومدی_فالوکن
#کلیپ
#کپی_ممنوع🚫
#دیماهی لایک و بازنشر یادتون نره ♥️
@mina_2628
.
.
.
#کلیپ
#ویسگون
#ویسگونی
#فالو
#لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
#کامنت🗨
#اکسپلور
#اکسپلور_اینستاگرام
#تیک_تاک
#ازاکسپلوراومدی_فالوکن
#کلیپ
#کپی_ممنوع🚫
- ۲.۰k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط