{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مغزه من 😂😂😂😂

مغزه من 😂😂😂😂
دیدگاه ها (۳)

امیدوارم به اینجا نرسی

این پیام واسه تواست ابجی جونN😂😂😂

این دوتاK N😂😂😂

ایده بدین شاید چیزی برای نوشتن به مغزه نداشتم رسید👍🏻

واکنش خایه های من: تو امتحان بنویس هر کی نمره ندهمغزه نداشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط